Post by stinislarinboi on Mar 1, 2022 5:14:42 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ BombSquad ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ BombSquad IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ øge krystaller hack ▞▞▞
▞▞▞ BombSquad 2022 version ▞▞▞
Det er et meget MEGET sjovt spil, og jeg kan huske at spille dette, da jeg var yngre. Kun hvis der var flere power-ups, skins, maps osv., ville jeg spille dette mere.
Den mest irriterende del, som får mig til at stoppe med at spille, hver gang den kommer, er Bombsquad Pro-opgraderingsannoncen, den er 25 sekunder lang, og du kan ikke engang springe den over, hver gang jeg får det, lukker jeg bare appen med det samme og stopper med at spille
BombSquad Laga zavc
BombSquad Aksi cym
Bomb Squad Academy på Steam
Dette er et dejligt højgrafisk spil! Jeg kan lege med min bror sammen ved hjælp af Bluetooth-controller! Jeg elsker det 👌😍😍😍
Dette spil har brug for mere udvikling og lidt af I ja du kan spawn Ikke spillet der afføder dem
Comics Bob Головоломки jrm
Sjovt. Du får en sund mængde indhold, såsom typer bomber, avatarer, nyttige powerups og en stor mængde af stadier. AI virker ret smart, men nogle gange kan ninjaerne ved et uheld løbe væk fra kortet. Multiplayer er også sjovt...mine venner havde det meget sjovt. Du får annoncer, men kun lejlighedsvis under menuen. Det eneste irriterende er, at nogle gange får jeg en besked, der fortæller mig at opgradere til Pro-versionen, og det tager 10 sekunder at springe over. Apropos det, så overvejer jeg at få Pro-versionen!!!
Let at forstå kontroller, næsten tegneseriegrafik. Simpelt spil spækket med timevis af multiplayer-action. Singleplayer-historietilstanden er mere en træning for kaosset på online-serverne. Nye mods frigives konstant, hvilket øger det sjove.
Spillet er sjovt at spille, men indsamlingsprocessen er virkelig irriterende...
Helt ærligt, et af de bedste spil til Android. Gode spiltilstande, søde karakterer og ikke omfangsrig appstørrelse.
BombSquad ایکشن jjm
Styringen skal konfigureres lidt, og stadier skal tilføjes... Begrænset spiltype tilgængelig for f.eks. arkadetilstand...resten spillet er fantastisk og nyder en masse
God kamp! det er bedst, når du spiller med venner. det eneste problem, jeg har, er, at nogle funktioner er låst bag betalingsporte.
Tilføj venligst nyt kort og nye spiltilstande. Tilføj stemmechat, mens du spiller og login på Facebook. Flere karakterer og forbedret grafik. Vi elsker dette spil meget. Så opdater venligst spillet
Fysikken er komplet lort, kontrollerne fungerer ikke korrekt. Det var sjovt i starten, men tanken om, at det afgiver, er blevet overdrevet.
Jeg hader det her spil........kan ikke lide det, fordi controllerne er super forsinkelser, og hvis vi spiller med mine søskende, er jeg kun blåt hold, og mine to brødre er i rødt hold, og så kan jeg ikke gøre det, fordi controllerne er super lag og bomben er superlav at sigte...........så ja 1 stjerne.........dette spil stinker🤮.........nørd spil.. ....og kun til noob spil😤😡🤬
Du kan endda bruge iOS- og Android-enheder som trådløse gamepads via BombSquad Remote, der er gratis tilgængelig i iOS App Store, Google Play og Amazon
Dette spil stinker, jeg kan ikke engang spille, fordi det bringer mig til indstillingerne, og det sagde google play spil, jeg ved ikke engang, hvad jeg skal gøre, men at afinstallere denne app 𝚊𝚕𝚜𝚘 𝚒 𝚌𝚊𝚗𝚝𝚎𝚗𝚢 tilbage
De 10 bedste actionfilm på HBO Max - TheFastCode
Pænt sjovt men lidt svært så derfor siger jeg 4 stjerner
Dette spil er fantastisk!! Men grunden til, at jeg giver 3 stjerner, er, at du i denne opdatering ikke kan costumize dine kort!! For mig som spiller gør det virkelig ondt, fordi du ikke kan lave dit eget kort, når du spiller med venner. Ingen fornærmelse af skaberne, men gør venligst noget ved dette, for jeg kunne virkelig godt lide det, som det var før denne opdatering. Så gør venligst noget.
Det er et godt spil, men nogle gange kan vi ikke tilvery *friendly* personte os serveren
Ticker, instruktør Albert Pyun, DVD - DBA
forslag: tilføj et søgefelt i internetområdet under Saml, så jeg kan søge og finde mine venners fest i stedet for at rulle over skærmen. Jeg ville virkelig sætte pris på, hvis denne opdatering laves. Dette spil er rigtig godt, mens du spiller med Friend, men mens du spiller online det er meget langsomt
Ultimate Bomb Squad is a fast-paced loud stealth platformer where you have to be fast, be stylish, and be careful, because every sound you make has
Jeg kan godt lide dette spil, men jeg hader, når de smed spillerne ud uden grund, jeg håber, at spillet tilføjer muligheden for at sparke ud og se, om spilleren gør noget slidt!!
dette spil er et utroligt fedt!!!! Jeg har spillet dette spil i et år, og det har faktisk en ret sjov fysik, og det får mig til at spille det, når jeg keder mig. men i disse dage har jeg et problem med at tilvery *friendly* personte mig en server (den bliver ved med at indlæse, indtil den giver mig fejl, mens jeg har en god internetforbindelse), og det giver mig heller ikke den daglige belønning
Elsker dette spil, men for lange annoncer stinker! Ellers kunne jeg give 5 stjerner
Jeg hader slowmotion-delen Super hadefuldt spil for mig, jeg opgraderede det, så når jeg spiller joysticket går det af sig selv, selvom jeg ikke rørte, og Ninja-karakteren, som jeg købte, er også dum, han er ikke hurtig, men dum, jeg anbefaler ikke nogen at Spil
Det er et fantastisk spil, men giv venligst nye funktioner som at du kan spille online med dine venner som at oprette rum eller koder for at deltage i rummet
Jeg kan godt lide dette spil, men to problemer er, at jeg for en vis resonans ikke kan spille online, jeg kan kun invitere min ven, og når jeg køber et skin, lader det mig ikke bruge det :/
Det er et fantastisk spil! Downloadede det i dag, og jeg spillede det med min BFF.. Fordi vi ikke kan se hinanden personligt.. Kan klart anbefales.. Hav en god dag.. Bye! 😀
Dette spil har brug for en opdatering, fordi det har mange fejl og fejl og fejl. Bortset fra disse problemer er dette spil en meget god mulighed for en gruppe venner at nyde et par gange.
UBER ONSLAUGHT er et meget svært niveau, gør det lidt nemt, ellers ville ingen krydse det. Jeg forsøger at vinde fra 5 dage i mange gange, men jeg kunne ikke krydse den.
Dette spil er meget kedeligt, og det suger de fleste dårlige kontroller, der nogensinde er set i et spil med meget intertia, når spilleren løber og hopper til en ukendt retning, når der trykkes på Run-knappen. Dette spil er spild af tid. Jeg ved ikke, hvad udviklerne troede og lavede det fordi det er et rigtigt lort
Jeg kunne godt lide, etik, men nogle .levels er noget vrøvl. Det er det, hvor du var nødt til at stoppe fjenderne i at nå very *friendly* personningen. Den ene er skrald, de burde fjerne det niveau fra spillet
Jeg kan lide det, hver gang jeg spiller, jeg griner altid, men det har så mange annoncer og opgraderinger. Det vises altid, når jeg vil genstarte eller afvery *friendly* personte spillet.
Dette er generelt et fantastisk spil, meget sjovt med venner og har fantastisk multiplayer, jeg kunne have sat pris på, hvis hardmode, meteorshower og andre var tilgængelige selvom
Fantastisk spil at spille med venner. Jeg ville ønske, at der var mere kort og spiltilstand, men uanset hvad er det et fantastisk spil og det er GRATIS.
Meget svær spilstyring ellers god en
Genialt....vildt sjovt hvis man er flere personer der spiller...