Post by stinislarinboi on Mar 1, 2022 5:17:42 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Burger Shop ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Burger Shop IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mange tokens hack ▞▞▞
▞▞▞ Burger Shop 2022 version ▞▞▞
Den beste Og super nyt
Best Fiends - Match 3 Puzzles عمومی pqcr
momoyra keith randolph kayla randolph bestemor hason issash nancy alex.katheen holly miclkey mayla eydn youa joiney
Burger Shop Nezahtjevne igre uhb
Fantastisk
Noen bilder er ikke klare cola og sjokoladeshake er ikke alltid klare. Generelt er spillet morsomt.
Kjempebra 👍 men som om du ikke bare kan like skynde deg så fort og fortere 😂🤨
Jeg har prøvd å få til dette spillet i en time
Favorittspill 😍
Jeg kan ikke engang åpne appen. Den krasjer hele tiden når jeg prøver å spille den.
Lvl 30 cola er morsomt, det er ikke en vanlig cola, men det er ikke en flyte?
Dette er dårlig 🤮🤮🤫
Jeg liker å spille det på datamaskinen, men på telefonen min krasjet det alltid, men det er ingen tvil om at dette spillet alltid er i hjertet mitt
etter at jeg lastet ned det viste ikke på appene mine veldig dårlig
Har vært en fan av dette spillet i årevis, men etter hvert eneste brettslag er det annonse etter annonse etter annonse, vennligst fiks dette problemet. Og jeg vil gi denne ap 5 stjerner eller til og med 10 hvis jeg kunne elske dette spillet, vennligst fiks dette problemet
Dette spillet er spennende, men problemet er at pengene du får fra kunder, kan du ikke bruke dem
Det er så gøy! men jeg liker egentlig ikke klovnene og småjentene som kommer inn
det er fint å få flere varer
det er så kjedelig spill
Jeg likte dette spillet
Det er bra spill
Det begynte å bli kjedelig. Jeg ville ha noe å se frem til i stedet for det samme om og om igjen.
Det er bra, men repetisjonen gjør at det blir kjedelig.
Det er bra
Elsker dette spillet, utfordrende, men ikke for vanskelig. Slå alle nivåene og går videre til den andre spolen, men ble skuffet over det.
Gode spill på forskjellige nivåer og blir vanskeligere etter hvert
Jeg totes elsker burgerbutikk
Beste matserveringsappen jeg har funnet så langt. Elsker de mange forskjellige bestillingsalternativene så vel som tempoet på kundebestillinger. Legg til er minimale, du trenger ikke å bruke penger for å avansere, kjøpe produkter eller bestå nivåer. Forbedrer øyekoordinasjonen og hjelper til med å skjerpe hjernen. Utfordrende, men likevel morsomt
Veldig bra spill.
Dette spillet er så kjedelig...kan spilles ferdig innen to dager...ingenting spesielt å si
Boleh lh
det ble bare for vanskelig til litt kjedelig det ble kjedelig, det har aldri skjedd noe bra
Burger Shop Εύκολα dga
Burger Shop 休閒 gzha
TAR ALT FOR LANG Å LAST NED!!!! Jeg mener det som gir.
😍😍😍
Ok, så jeg har spilt dette spillet mange ganger og lastet det ned på forskjellige enheter og har gått veldig langt i spillet, men denne gangen hver gang jeg prøver å spille nivå 21, får spillet meg til å BETALE for å oppgradere spillet for å spille nivå 21, noe som forvirret meg mye fordi dette aldri skjedde med meg mens jeg spilte dette spillet før. Jeg har gått lenger enn nivå 21 før, og nå er ikke dette veldig rettferdig. Vennligst fiks dette.
Veldig helle sakte som en skilpadde
Veldig veldig dårlig spill 😤😡😡😈👿👺👹Jeg vet ikke hvordan jeg skal starte dette spillet. Det er bortkastet 🕒⏰⌚🕒. Jeg gir denne appen et 0(null)-merke 💀💀💀☠👎👍😾🙀🤦♀🤦♂ ikke installer denne appen. "Vennligst" 🙏😭🙏👏
Gøy med burger pomes frites løkringer en robot og brus nam kjepe gøy.
for hardt
Moro spill, men kjipt med så mye og lange reklameklipp
Det jeg hater i dette spillet er at hver gang du vinner skal det være en annonse, men det er noen dager siden jeg lastet ned dette spillet da jeg var ung. Jeg likte å spille det uten annonser, men i dag har det hundrevis av annonser, vær så snill å fikse dette, men for å vær ærlig jeg elsker det💜💜💜🥺
Den bruker mer data😪😒
Hater dette spillet, ikke prøv dette spillet😠😠😠😠
Dårlig skjerm av lav kvalitet
Godt har mangler
Jeg har spilt og spillet ditt og til og med fullført alle nivåene. Til og med very *friendly* persontet å spille en liten stund bare for å prøve et annet spill. Og jeg har funnet meg selv tilbake til spillet ditt i minst 2 eller 3 år nå. Fordi det er så gøy og jeg ikke trenger å kjøpe noe eller miste livet, vil jeg fortsette å spille. A++++++ du har gjort en fantastisk jobb med å utvikle dette spillet. Takk fra en veldig fornøyd spiller!