Post by kinghardpacarming on Mar 13, 2022 17:26:02 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ FPse for Android devices ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ FPse for Android devices IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder uendelig udholdenhed ▞▞▞
▞▞▞ FPse for Android devices 2022 version ▞▞▞
Jeg betalte for denne apps for år siden på min Motorola Xoom.Men jeg var skuffet over at finde ud af, om jeg bruger dette i min hytte uden internet, denne app vil chikanere dig om det med en popup-skærm, der blokerer spillet. Føles næsten lige så slemt som EA eller Square enix niveau af DRM. Jeg vil lede efter en anden emulator nu, da opdateringerne gør den ubrugelig, hvor jeg brugte den mest.
nogle spil som Team losi rc racer, når den indlæses, skaber emulatoren en ekstrem høj hvid støj ved max volumen .-. plz fix, denne emulator er ellers rigtig god.
Dette er langt den bedste PS1-emulator på markedet, ikke som de andre rip off-emulatorer, jeg tror personligt, at skaberne af denne emulator ville være en fantastisk ps2-emulator. Tak for denne app, jeg elsker ps1-spil, især på farten.
Jeg har en plus 9pro. Men de samme spil som monkey magic, lyden lag en smule. Hvis der er en opdatering, vil det være fantastisk at forbedre det. Resten alt godt, jeg anbefaler denne app. Tak skal du have.
Virker ISO'en kører emulatoren derudaf. Spiller Resident Evil 3, Parasite Eve og Croc uden problemer på min Xperia Play. VINDE
Hvordan pokker vover du at spamme mig med annoncer? Jeg købte din app, derfor burde de ikke være nogen annoncer. Hvad?! Det er fordybende som fanden! Jeg betalte ikke for at se annoncer hvert minut!
Jeg kan ikke bytte til disk 2 Ff8, så jeg kan ikke fortsætte spillet, hjælp mig tak
Kunne være bedre, den er ekstremt fincky, når det kommer til konfiguration. Konfiguration er normalt ikke gemt korrekt eller ikke indlæst korrekt. Controllere bliver ofte ommappet eller bugter ud for bluetooth-controllere, hvilket forårsager retningsbestemt drift, indtil controllerne er gentilknyttet. Endelig indlæses den ikke rigtigt, hvis den udføres fra en launcher, konfiguration gemmer aldrig i disse tilfælde. Bortset fra disse problemer kan jeg godt lide fleksibiliteten i de grafiske indstillinger og den overordnede ydeevne.
Det er ok, men af en eller anden grund fryser Valkyrie-profilen efter cut-scenen i begyndelsen, hvor vagterne jagter dig. Det stinker, fordi det ser ud til at være et lydindgangsproblem, og dette er uden tvivl et af mine yndlingsspil. Jeg har prøvet flere ting, men kan ikke få løst problemet
Jeg er nødt til at prøve igen at overføre arc the lad data, men dette er nok min favorit psx emulator
Mange tak for den hurtige hjælp, da jeg sad fast, meget værdsat, fantastisk app og absolut værd hver en krone, tak igen.
Learn Russian - Beginners Haridus ewe
Bliv ved med at få fejlmeddelelse, når du indlæser BIOS-fil! Jeg har prøvet SCPH 1001, 101 og et par andre, men uden held Hvad skal jeg gøre?
Denne app LUKKER nu, hvis den skal opdateres, den vil genere dig KONSTANT at opdatere, indtil du får internetadgang! Hvis du starter appen, og den skal opdateres, lukker appen, hvis du ikke har noget signal eller er i flytilstand! Hvorfor skal folk straffes for at købe produktet, så hvis vi spiller det ind, vil intet internet blive behandlet som pirater?!
Dette er en af de mest værdifulde betalte downloads, jeg har lavet. Det tager lidt at navigere, men oplevelsen af at gå ned ad memory lane med PS One-spil er uvurderlig. Jeg planlægger at få en tilvery *friendly* personbar controller for at maksimere denne app.
Bedste app nogensinde elsker det hele min ps1 roms kører silkeblødt tak gutter godt arbejde
Tilvery *friendly* persontede min ds4 controller, men kun touchpad'en virker.
FPse for Android devices Boshqalar kimy
Købte dette, fordi det var billigere end epsxe og de gode anmeldelser. Jeg havde ingen problemer med gameplayet, men når jeg forsøger at indlæse et gemt spil, fryser spillet. Jeg havde ikke noget imod dette i starten, fordi jeg kan bruge savestates. Men da jeg spillede Tomba 2, og der er et quest, hvor du skal indlæse et gemt spil, frustrerer det mig, at jeg ikke kan fuldføre alle mine quests, så jeg udførte epsxe. bortset fra det var det ok.
Kunne ikke ønske mere af denne app
Fantastisk med et hav af features. Kan klart anbefales til en gammel psx haj.
Fungerer perfekt. Blæst væk af stabilitet. Integreret min PS4-controller i blandingen for en fantastisk oplevelse.
Jeg vil have mine penge tilbage, kan ikke spille nogen roms, som jeg har downloadet. Jeg vil gerne have mine penge tilbage
du var bogstaveligt talt kun 5 stjernet. Jeg lavede dig en 1 stjerne, fordi din app blev ved med at bede mig om at bedømme den. nu får du 1 stjerne for chikane.
Jeg har spillet høstmåne og ff8. Appen holder med jævne mellemrum op med at reagere, når jeg holder pause til GUI'en og skifter ind og ud mellem appen og startskærmen. Når du skifter fra startskærmen tilbage til app-gui'en, vil det nogle gange tage meget lang tid for gui'en at dukke op, hvis overhovedet. Hjem/tilbage-knapper virker ikke, når dette sker. Nogle gange er der en popup "app reagerer ikke".
Fungerede godt for et stykke tid siden, men jeg har haft et væld af problemer med denne emulator siden da. Ønsker ikke at gemme indstillinger, fjerne overlejringen og mere.
indstillinger og menu generelt virker slet ikke. efter at have fjernet multistar er problemet stadig til stede...
FPse for Android devices 休閒 sow
FPSE dla android Rekreacyjne jix
tak for det hurtige svar, jeg var dum og glemte, at nogle spil kun virker med digitale og ikke analoge, fantastisk app til at afspille barndomsklassikere uden problemer, kører fantastisk og lyder også godt.
FPse for Android devices Vabaajamängud eyli
Bed mig ikke om at anmelde det
Jeg prøver avanceret software opengl, resultatet er stadig det samme, halter.
Kan du opdatere mulighederne for lagerstier, de virker ikke i øjeblikket
kan køre ROM'er uden Wi-Fi
FPse for Android devices Santai gog
Fantastisk emulator, der spiller de fleste spil med få problemer, men det er så længe siden en opdatering, at jeg frygter, at udviklerne har forladt den, hvilket betyder, at jeg sidder fast med alle de fejl, der på et tidspunkt regelmæssigt blev løst.
For mig bliver denne emulator værre for hver opdatering. Jeg er på en amerikansk Galaxy S5 (Snapdragon 801), og denne ting kæmper bogstaveligt talt på Advanced Software Opengl, som angiveligt blev boostet til at køre problemfrit på selv de mest lave enheder. Desuden taber jeg meget åbenlyst mange billeder under gameplay, men emulatoren sværger, at jeg kører med 60 fps. Jeg ved virkelig ikke, hvad der skete, medmindre der er kompatibilitetsproblemer med emulatoren og Android Nougat (denne emu kørte fantastisk, da jeg var på lager Kit Kat, men det var mange opdateringer siden)
Fryser op hver anden gang jeg spiller spil, jeg må håbe at det ikke fryser, før jeg gemmer spillets fremskridt, hvis ikke jeg skal starte forfra, meget skuffende og frustrerende. Forsøgte at spille denne AM, 9-11-15, frøs tabte fremskridt,
fantastisk hjælp og næsten øjeblikkelig svar på min e-mail, da jeg ikke kunne downloade appen. spil fungerer perfekt på dette, og jeg vil helt sikkert anbefale dette til andre mennesker
fik et problem med Suikoden 2, efter den seneste opdatering holdt den altid op med at virke og tvinger den til at lukke midt i spillet, mens vi købte appen, vær venlig at rette det..
Det tog mig lidt tid at finde ud af, hvordan jeg fik dette til at fungere fuldt ud, men med vejledningen i appen og hjælp fra forummet indså jeg, at det hele var på min side og ikke et problem fra udviklerne. Indtil videre har hvert eneste spil, jeg har prøvet, kørt problemfrit på min LG Phoenix 4, som overhovedet ikke er en avanceret telefon. Tak for den gode app!!! Værd at prisen!
Et værdisøgnings- og redigeringsværktøj i snydemenuen ville være en fremragende opdatering.
Jeg elsker, at jeg kan spille gamle ps1-spil, som jeg plejede at spille, da jeg var barn, men af en eller anden grund har det onde, døde hagl til kongen styrtet meget ned, men nogle gange fik jeg arbejde, gad vide om det var noget, jeg kunne ordne i indstillingerne lol men en fantastisk app!
Jeg kan ikke gemme spillets fremskridt
Rigtig hurtig emulering. Crasher til tider, derfor kun 4 stjerne. Men lækkert arbejde. Ønske.
Bedste app og bedste udvikler nogensinde! Appen er cool, og udvikleren hjælper mig altid, når jeg får et problem med appen. Fantastisk...
Spiller kun ISO. Ingen pbp eller bin/cue support. Øv bøv!